Служба у справах дітей

Служба у справах дітей

Адреса м. Бурштин, вул. Будівельників 2
Номер телефону  –
e-mail 04357466@mail.gov.ua

Структура служби:

Начальник Козар Світлана Олексіївна
Головний спеціаліст Кравець Ольга Миколаївна
Провідний спеціаліст Драгун Лілія Михайлівна

 

Розпорядок роботи: 

понеділок-четвер: з 8:00 год. до 17:15 год.;

п’ятниця: з 8:00 год. до 16:00 год.;

обідня перерва – з 12:00 год. до 13:00 год.;

вихідні дні: субота, неділя

Прийом громадян: щоденно з 8:00 год  до 17:15 год.


Основні завдання служби:

1. Реалізація на відповідній території державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

2. Розроблення і здійснення самостійно або разом з іншими структурними підрозділами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими організаціями, заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей.

3. Координація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності.

4. Забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї.

5. Здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності.

6. Ведення державної статистики щодо дітей.

7. Ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок).

8. Надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей.

9. Забезпечення своєчасного внесення достовірної інформації в ЄІАС «Діти» щодо: обліку дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, кандидатів в усиновлювачі, сімей потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, та дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.


Послуги служби у справах дітей:

Місце подання документів та отримання результату:

Служба у справах дітей Бурштинської міської ради
вул. Будівельників, 2, м.Бурштин, Івано-Франківської області,
77111
E-mail: 04357466@mail.gov.ua
Графік роботи:
Понеділок-Четвер з 08:00 год. до 17:15 год. (Обід з 12:00 год. до 13:00 год);
П'ятниця з 08:00 год. до 16:00 год. (Обід з 12:00 год. До 13:00 год);
Субота, Неділя, державні свята – вихідні дні.

 

№з/п Назва послуги Перелік необхідних документів
1 Надання статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування 1.Копія свідоцтва про народження або паспорта (ID-картки).
2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (при наявності).
3. Довідка (Ф-3) за місцем проживання дитини. Документ, який підтверджує право власності дитини на нерухомість (у разі наявності).
4. Опис майна дитини.
5. Документи чи їх копії, які засвідчують відсутність батьків. (Якщо мати одинока, довідка з РАЦС).
6. Відомості або документ про освіту дитини (для дітей шкільного віку). Довідка з місця навчання, характеристика дитини.
7. Висновок про стан здоров’я, фізичний та розумовий розвиток дитини, складений за формою згідно з додатком.
8. Довідка про призначення та виплату пенсії, державної соціальної допомоги, аліментів тощо (у разі наявності).
9. Фотографії дитини 3х4 (2 шт.). Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
2 Надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу (дарування, міни) на ім’я повнолітньої особи житла, право користування (спільної сумісної власності) яким мають діти
  1. Заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників).
  2. Заява дитини, яка досягла 14 років.
  3. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки).
  4. 3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  5. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  6. Довідка про склад сім’ї з місця реєстрації дитини (Форма № 3).
  7. Копія свідоцтва про право власності (договорів міни, купівлі-продажу, дарування тощо) на житло, яке мають намір придбати на ім’я дитини.
  8. Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно (довідка БТІ).
  9. Копія технічного паспорта на квартиру (будинок).
  10. Документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень» нерухомого майна на яке переходить право власності на дитину.
  11.  У разі встановлення опіки та піклування – копія рішення про встановлення опіки або піклування над дитиною та майном.
  12. Акт обстеження житлово-побутових умов квартири, яка купується (дарується).
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
3 Надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо придбання (дарування) на їх ім’я, договору про припинення права на аліменти на дитину в зв’язку з переходом права власності на нерухоме майно
  1. Заява-згода неповнолітнього та його батьків або батьків малолітнього для отримання дозволу.
  2. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки).
  3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  4. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  5. Довідка про склад сім’ї з місця реєстрації дитини (Форма № 3).
  1. Копія свідоцтва про право власності (договорів міни, купівлі-продажу, дарування тощо) на житло, яке мають намір придбати (дарування) на ім’я дитини.
  2. Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно (довідка БТІ).
  3. Копія технічного паспорта на квартиру (будинок).
  4. Документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень» нерухомого майна на яке переходить право власності на дитину.
  5. Документ щодо вартості оцінки нерухомого майна на яке переходить право власності на дитину.
  6. Інформація щодо заборгованості по сплаті аліментних платежів ( при наявності) .
  7. Акт обстеження житлово-побутових умов квартири, яка купується (дарується).
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
4 Надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо відчуження майна (нежитлових приміщень, земельних ділянок, автомобілів тощо), власником (співвласником) якого вони є
  1. Заява-згода неповнолітнього та його батьків або батьків малолітнього для отримання дозволу.
  2. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки).
  3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  4. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  5. Довідка про склад сім’ї з місця реєстрації дитини (Форма № 3).
  1. Копія свідоцтва про право власності (договорів міни, купівлі-продажу, дарування тощо) на житло, яке мають намір відчужити, співвласником якого є дитини.
  2. Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно (довідка БТІ).
  3. Копія технічного паспорта на житло, яке мають намір відчужити, співвласником якого є дитини.
  4. Документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень» нерухомого майна на яке переходить право власності на дитину.
  5. Акт обстеження житлово-побутових умов житла, яке батьки мають намір придбати на ім’я дитини.
  6. Копія технічного паспорта на житло, яке батьки зобов’язуються придбати на ім’я дитини ( житло повинно бути здане в експлуатацію).
  7. Копія свідоцтва про право власності (договорів міни, купівлі-продажу, дарування тощо) на житло, яке батьки зобов’язуються придбати; витяг державного реєстру нерухомості (довідка БТІ).
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
5 Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині
  1. Заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників).
  2. Заява дитини, яка досягла 14 років.
  3. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки).
  4. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  5. Копія свідоцтва про шлюб або розлучення (рішення суду про розлучення або позбавлення батьківських прав).
  6. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію або витяг з домової книги.
  7. Копія рішення суду про стягнення аліментів на утримання дитини.
  8. Інформація про сплату аліментів (довідка відділу державної виконавчої служби, довідка з місця роботи, поштові перекази тощо).
  9. Довідка про доходи того з батьків (опікуна, піклувальника), з ким проживає дитина (заробітна плата за останні 6 місяців).
  10. Копії правовстановлюючих документів на нерухоме майно, яке передається дитині у власність.
  11. Документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень» нерухомого майна на яке переходить право власності на дитину.
  12. У разі встановлення опіки та піклування – копія рішення про встановлення опіки або піклування над дитиною та майном.
  13. Акт обстеження житлово-побутових умов.
    Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
6 Надання дозволу на оформлення договору про поділ спадщини
  1. Заява обох батьків (осіб, які їх замінюють) малолітньої дитини або заява дитини, яка досягла 14 років.
  2. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки).
  3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  4. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявників.
  5. Копія документів, що підтверджують право власності (користування) дитини на відчужуване майно.
  6. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до законодавства.
  7. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію або витяг з домової книги.
  8. Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів, піклувальників).
  9. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  10. Акт обстеження житлово-побутових умов квартири, яка купується.
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання
    батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
7 Надання дозволу на оформлення договору про надання згоди на відмову від прийняття спадщини
  1. Заява обох батьків (осіб, які їх замінюють) малолітньої дитини або заява дитини, яка досягла 14 років.
  2. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки), або осіб, які їх замінюють.
  3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  4. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявників.
  5. Копія документів, що підтверджують право власності (користування) дитини на відчужуване майно.
  6. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до законодавства.
  7. Копія документів, що підтверджують наявність спадщини на ім’я малолітньої/неповнолітньої дитини.
  8. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію або витяг з домової книги.
  9. Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів, піклувальників).
  10. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  11. Довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім’ї (у разі виїзду сім’ї на постійне місце проживання за кордон).
  12. Акт обстеження житлово-побутових умов квартири, яка купується.
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання
    батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
8 Надання дозволу на оформлення договору про визначення часток у квартирі
  1. Заява обох батьків (осіб, які їх замінюють, спаввласників) малолітньої дитини або заява дитини, яка досягла 14 років.
  2. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів батьків (ID-картки), або осіб, які їх замінюють.
  3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).
  4. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявників.
  5. Копія документів, що підтверджують право власності (користування) дитини на відчужуване майно.
  6. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до законодавства.
  7. Копія документів, що підтверджують наявність спадщини на ім’я малолітньої/неповнолітньої дитини.
  8. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію або витяг з домової книги.
  9. Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів, піклувальників).
  10. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  11. Довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім’ї (у разі виїзду сім’ї на постійне місце проживання за кордон).
  12. Акт обстеження житлово-побутових умов квартири, яка купується.
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
9 Надання дозволу для тимчасового виїзду за межі України  малолітньої (неповнолітньої) дитини без згоди (супроводу) одного із батьків
  1. Заява.
  2. Копія свідоцтва про народження або паспорта (ID-картки) та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (при наявності) дитини.
  3. Копія паспорта (ID-картки) та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера заявника.
  4. Копія свідоцтва про шлюб або розлучення (рішення суду про розлучення).
  5. Довідка з місця реєстрації проживання (Ф № 3).
  6. Характеристика з місця навчання, виховання дитини (з обов’язковим зазначенням участі батьків у вихованні).
  7. Копія документа, виданого лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу, в порядку та за формою, встановленими МОЗ (подається для тимчасового виїзду за межі України дитини з інвалідністю, дитини, яка хворіє на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня або на утримання дитини, яка отримала тяжкі травми, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги).
  8. Інформація про сплату аліментів або іншої допомоги дитині.
  9. 10. Акт обстеження житлово-побутових умов.
    Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
10 Надання дозволу на зняття грошових коштів від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини
  1. Заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників).
  2. Копія паспорта (ID-картки) заявника.
  3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера заявника.
  4. Копія свідоцтва про народження/паспорта (ID-картки) дитини.
  5. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера дитини (при наявності).
  6. Довідка (Ф-3) з місця проживання.
  7. Копія свідоцтва про шлюб, свідоцтво чи рішення суду про розірвання шлюбу батьків (при наявності).
  8. Копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників).
  9. Копія рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників).
    Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
11 Надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо їх реєстрації та перереєстрації
  1. Заява – згода малолітнього/неповнолітнього та його батьків (опікунів/піклувальників) для отримання дозволу.
  2. Копія свідоцтва про народження або паспорта (ID-картки) та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера дитини (при наявності).
  3. Копія паспорта (ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера батьків (опікунів/піклувальників).
  4. Копія свідоцтва про шлюб (розлучення, смерть батьків), довідка з органів ДРАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини.
  5. Довідка з реєстрації місця проживання про склад сім’ї (Форма № 3).
  6. Копія документу, що підтверджує  право власності на житло (свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу, дарування, міни та ін.), витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно де дитина зареєстрована.
  7. Довідка з реєстрації місця проживання про склад сім’ї (Форма № 3) де дитина буде зареєстрована.
  8. Копія документу, що підтверджує  право власності на житло (свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу, дарування, міни та ін.), витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно де дитина буде зареєстрована.
  9. Заява про згоду на реєстрацію у своєму житлі власника житла, де дитина та її батьки будуть зареєстровані.
  10. Копія паспорта (ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера власника житла, де дитина та її
  11. Документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень» де дитина та її батьки будуть зареєстровані.
  12. Акт обстеження житлово-побутових умов житла, де дитина буде зареєстрована.
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені;
    2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
12 Надання висновку про можливість утворення прийомної сім’ї та влаштування до неї дитини  1. Заява кандидатів на створення прийомної сім’ї.

2. Копія паспортів, ідентифікаційних кодів кандидатів на створення прийомної сім’ї.

3. Копія документу, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням (форма 3).

4. Документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень».
5. Висновок про стан здоров’я заявника складений за встановленою формою.

6. Довідка про наявність чи відсутність судимості.
7. Довідка про доходи за останні шість місяців або копія декларації про доходи, засвідчена у встановленому порядку.
8. Копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі).
9. Письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, засвідчену нотаріально.

10. Копія свідоцтва про народження дитини, яку бажають влаштувати у прийомну сім’ю.

11. Рішення органу опіки та піклування за місцем походження дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, про встановлення відповідного статусу такої дитини та документи, на підставі яких ухвалено таке рішення.

12. Висновок про стан здоров’я, фізичний та розумовий розвиток дитини.

13. Акт обстеження житлово-побутових умов.
Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.

13 Надання висновку щодо визначення (або зміни) місця проживання дитини 1. Заява одного із батьків.

2. Копія паспорта заявника ідентифікаційний код (ID-картка).
3. Довідка з місця реєстрації проживання (Ф-3).

4. Копія свідоцтва про укладення, розірвання шлюбу або рішення суду про розлучення (у разі наявності).

5. Копія свідоцтва про встановлення батьківства (у разі наявності).

6. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картка).

7. Довідка з місця навчання, характеристика дитини (з обов’язковим зазначенням участі батьків у вихованні).

8. Довідка з місця роботи або свідоцтво про підприємницьку діяльність.
9. Довідка про доходи, характеристика з місця роботи заявника або за місцем проживання.

10.Довідка про сплату аліментів (у разі наявності).
11. Довідки з наркодиспансеру, психіатричної лікарні та про притягнення (не притягнення) дo кримінальної відповідальності.

12. Акт обстеження житлово-побутових умов (двох батьків).
Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.

14 Надання висновку для підтвердження місця проживання дитини під час вирішення питання її тимчасового виїзду за межі України
  1. Заява.
  2. Копія свідоцтва про народження або паспорта (ID-картки) та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (при наявності) дитини.
  3. Копія паспорта (ID-картки) та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера заявника.
  4. Копія свідоцтва про шлюб або розлучення (рішення суду про розлучення).
  5. Довідка про реєстрацію місця проживання заявника (у разі коли в паспорті відсутні дані про реєстрацію місця проживання).
  6. Довідка про реєстрацію місця проживання дитини.
  7. Підтвердження про відправлення рекомендованого листа згідно з вимогами, передбаченими абзацом першим частини п’ятої статті 157 Сімейного кодексу України (у разі наявності).
  8. Копія документа, виданого лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу, в порядку та за формою, встановленими МОЗ (подається для тимчасового виїзду за межі України дитини  з інвалідністю, дитини, яка хворіє на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня або на утримання дитини, яка отримала тяжкі травми, потребує трансплантації органа, потребує.
15 Надання висновку за результатами інспекційного відвідування щодо цільового витрачання аліментів на дитину
  1. Заява платника аліментів про проведення інспекційного відвідування.
  2. Копія паспорта заявника.
  3. Копія рішення суду про призначення аліментів (у разі, якщо аліменти на дитину сплачуються за рішенням суду).
  4. Розрахунок зі сплати аліментів за останні 12 місяців, виданий відповідно до Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженоїнаказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року N 512/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за N 489/20802 (У разі повторного впродовж року звернення платника аліментів із заявою про проведення інспекційного відвідування подається розрахунок заборгованості зі сплати аліментів за період, що минув з дати проведення попереднього інспекційного відвідування).
  5. Відомості про місце проживання отримувача аліментів.
  6. У разі якщо аліменти на дитину сплачуються не за рішенням суду (за домовленістю між батьками дитини, договір між батьками про сплату аліментів на дитину) платник аліментів надає копії інших документів, що підтверджують сплату аліментів на дитину та їх розмір.
    Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
16 Надання згоди на проходження психіатричного огляду та госпіталізацію дитини до психіатричного закладу
  1. Заява матері (батька або особи, яка їх замінює).
  2. Копія паспорту (ID-картки) та ідентифікаційного коду заявника, або особи, яка їх замінює.
  3. Копія свідоцтва про народження дитини (ID-картки).
  4. Довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію або витяг з домової книги заявника та дитини.
  5. Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів, піклувальників).
  6. Копія свідоцтва про одруження (розлучення, смерть батьків, довідка РАЦСу про підставу запису відомостей про батька в свідоцтві про народження дитини).
  7. Копія медичної довідки (направлення) щодо проходження психіатричного огляду та госпіталізацію дитини до психіатричного закладу.
    Примітка:
    1) копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
     2) у разі відсутності згоди одного з батьків необхідно подати додаткові документи, які підтверджують ухилення їх від виконання батьківських обов’язків:сплати аліментів, інформації від суддів, адміністрацій навчальних чи лікувальних закладів про участь у вихованні та утриманні дітей, перебувають у розшуку органами Національної поліції відсутність відомостей про їх місцезнаходження тощо.
17 Видача довідки або витягу щодо підтвердження статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування
  1. Заява (опікуна/піклувальника чи дитини, що досягла 14-ти років)
  2. Копія паспорта (ID-картки) заявника.
  3. Копія документа, що підтверджує статус дитини (рішення виконавчого комітету або рішення суду).
    Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
18 Встановлення опіки (піклування) над дітьми
  1. Заява
  2. Копія паспорта (ID-картки) заявника.
  3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера(при наявності).
  4. Довідка (Ф-3) з місця проживання кандидата в опікуни (піклувальника). Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.
  5. Висновок про стан здоров’я заявника згідно з додатком.
  6. Довідку від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками.
  7. Довідка про доходи кандидата в опікуни(піклувальники) за останні 6 місяців або копія декларації про доходи, засвідчена в установленому порядку.
  8. Характеристика з місця роботи заявника.
  9. Копія свідоцтва про шлюб, свідоцтво чи рішення суду про розірвання шлюбу.
  10. Довідка про наявність чи відсутність судимості опікуна (піклувальника).
  11. Письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину під опіку.
  12. Заява дитини, яка досягла 14 років з проханням призначити опікуном (піклувальником) претендента.
  13. Акт обстеження житлово-побутових умов підопічного, в якому вказати: умови, в яких знаходиться дитина; хто про неї піклується; чому залишилася без батьків; житлові, побутові умови та ін.
  14. Довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендація центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних (при відсутності родинних відносин між заявником і дитиною).
  15. Довідка з виконавчої служби про відсутність заборгованості (для направлення на проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування при відсутності родинних відносин між заявником і дитиною).
    Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.
19 Встановлення порядку участі того з батьків, що проживає окремо, у вихованні дитини  1. Заява (де вказано бажані дні, години та місце проживання батьків).

2. Копія паспорта заявника.

3. Копія картки фізичної особи-платника податків (про присвоєння ідентифікаційного номера).

4. Характеристика з місця роботи.

5. Довідка про заробітну плату.

6. Інформація про сплату аліментів або іншої допомоги дитині.

7. Довідка з місця реєстрації проживання (Ф № 3).

8. Свідоцтво про розірвання шлюбу або рішення суду (копія).
9. Свідоцтво про народження дитини (копія).

10.Акт обстеження житлово-побутових умов обох батьків.

Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.

20 Розгляд спорів щодо виселення, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання її такою що втратила право користування житловим приміщенням
  1. Заява.
  2. Копія паспорта (ID-картки) заявника.
  3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера заявника.
  4. Копія свідоцтва про народження/паспорта (ID-картки) дитини.
  5. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера дитини (при наявності).
  6. Довідка (Ф-3) з місця проживання.
  7. Копія свідоцтва про шлюб, свідоцтво чи рішення суду про розірвання шлюбу батьків.
  8. Копія документу, що підтверджує  право власності на житло (свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу, дарування, міни та ін.), витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно де дитина має право власності/право користування (при наявності).
  9. Акти, складені комісією квартирно-обслуговуючої організації, про проживання/не проживання у спірній квартирі останні пів року.
  10. Документи, що підтверджують наявність/відсутність на праві власності/користування іншого житла.
  11. Квитанції про оплату/несплату комунальних витрат (що підтверджує наявність/відсутність участі в даному процесі)
  12. Письмові свідчення сусідів.
  13. Акт обстеження житлово-побутових умов.

Примітка: копії документів подаються разом з оригіналами (для звірки) або нотаріально завірені.

Cлужба у справах дітей Бурштинської міської ради має повноваження збирати і опрацьовувати інформацію для:

  1. Надання статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;
  2. Надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу (дарування, міни) на ім’я повнолітньої особи житла, право користування (спільної сумісної власності) яким мають діти;
  3. Надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо придбання (дарування) на їх ім’я, договору про припинення права на аліменти на дитину в зв’язку з переходом права власності на нерухоме майно;
  4. Надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо відчуження майна (нежитлових приміщень, земельних ділянок, автомобілів тощо), власником (співвласником) якого вони є;
  5. Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині;
  6. Надання дозволу на оформлення договору про поділ спадщини;
  7. Надання дозволу на оформлення договору про надання згоди на відмову від прийняття спадщини;
  8. Надання дозволу на оформлення договору про визначення часток у квартирі;
  9. Надання дозволу для тимчасового виїзду за межі України  малолітньої (неповнолітньої) дитини без згоди (супроводу) одного із батьків;
  10. Надання дозволу на зняття грошових коштів від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини;
  11. Надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо їх реєстрації та перереєстрації;
  12. Надання висновку про можливість утворення прийомної сім’ї та влаштування до неї дитини;
  13. Надання висновку щодо визначення (або зміни) місця проживання дитини;
  14. Надання висновку для підтвердження місця проживання дитини під час вирішення питання її тимчасового виїзду за межі України;
  15. Надання висновку за результатами інспекційного відвідування щодо цільового витрачання аліментів на дитину;
  16. Надання згоди на проходження психіатричного огляду та госпіталізацію дитини до психіатричного закладу;
  17. Видача довідки або витягу щодо підтвердження статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування;
  18. Встановлення опіки (піклування) над дітьми;
  19. Встановлення порядку участі того з батьків, що проживає окремо, у вихованні дитини;
  20. Розгляд спорів щодо виселення, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання її такою що втратила право користування житловим приміщенням.

Положення про службу – переглянути


 

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2021. Всі права захищено