Вакансії

Організаційний відділ
системний адміністратор
Вимоги до кандидата:
– досвід роботи не менше 1 року;
– освіта: ОКР “Спеціаліст” або “Магістр” за відповідними спеціальностями.
– особисті якості: ініціативність, відповідальність, креативність
Основні обов’язки:
– налаштуваня та обслуговування офісної техніки;
– впровадження іт-технологій та веб-рішень для надання адміністративних послуг;
– електронізація окремих послуг міської ради;
– ведення веб-порталу публічних послуг, порталу “Відкриті дані”, туристичного порталу міської ради;
-ведення веб-сайтів Бурштинської міської ради, ЦНАП, відділів міської ради;
– супровід ІС “ВУЛИК”, СЕКЧ (е-черга),РТГ, інших реєстрів та баз даних;
– популяризація цифрової освіти (допомога на робочому місці відвідувачів ЦНАП)
Вітаються навички: графічного дизайну
За детальнішою інформацією звертайтеся за номером телефону: 098 208 81 74 (вайбер, телеграм).
Опубліковано: 27.08.2021 року

Виконавчий комітет Бурштинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

ІІ. Відділи та інші виконавчі органи ради

 Управління економіки, праці та інвестиційної діяльності

начальник управління

Основні вимоги до кандидата:

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.


Сектор публічних закупівель відділу економіки  і промисловості управління економіки, праці та інвестиційної діяльності

головний спеціаліст

Основні вимоги до кандидата:

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.

Без вимог до стажу роботи.

Особи, які бажають взяти участь у заміщенні вакантних посад подають такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов’язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби (Додаток 1 до Положення);

2) заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію, як кандидата на посаду передбаченою Законом України “Про запобігання корупції”;

6) копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Подавати заяву  та інші документи, а також отримати додаткову інформацію за адресою :

м.Бурштин

вул.С.Стрільців ,4

каб.19

Опубліковано: 05.11.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


30.08.2021 509 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу та порядку проведення іспиту  на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Бурштинської міської ради» відділ кадрової роботи та військового обліку переглянути

 

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2021. Всі права захищено