Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг м.Бурштин за 1 півріччя 2018р.

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг м.Бурштин за 1 півріччя 2018р.

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам нашого міста функціонує Центр надання адміністративних послуг (рішення Бурштинської міської ради від 28.11.2014 № 09/47-14).

 

Згідно прийнятого рішення сесії від 30.03.2018р. №05/50-18 в ЦНАПі надаються 150 послуг різноманітного характеру.

Зокрема, передбачено послуги:

  • послуги Державної міграційної служби;
  • послуги управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства;
  • послуги управління соціального захисту населення;
  • послуги Сектору реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
  • послуги служби у справах дітей;
  • послуги Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській обл.;
  • послуги Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області;
  • послуги ДРАЦС
  • послуги земельно-екологічного відділу Бурштинської міської ради
  • послуги загального відділу
  • послуги Управління патрульної поліції
  • послуги Держпродспоживслужби.

 

З повним переліком послуг, що надаються через Центр, можна ознайомитись на сайті Бурштинської міської ради. Також на сайті розміщені Інформаційні картки кожної послуги, де зазначений перелік документів, необхідних для надання конкретної адмінпослуги, терміни надання послуги, номери рахунків для платних послуг, зразки заяв, нормативно-правові акти, якими керується ЦНАП та багато іншої корисної інформації.

 

За 1 півріччя 2018 року (станом на 27 червня 2018р.) через Центр надано 1058 адміністративних послуги, а саме:

Сектору реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання  – 452,

Державної міграційної служби – 220,

Містобудування і архітектури – 14,

Держгеокадастру – 310,

Головного територіального управління юстиції – 3,

Земельно-екологічного відділу – 12,

Відділу Соціального захисту – 27,

Виконавчого комітету Бурштинської міської ради – 20.

 

Надано понад 1600 консультацій, в тому числі в телефонному режимі.

 

Також адміністратори склали 109 постанов у вигляді попередження та 1 протокол.

 

Одним з найважливіших моментів для ЦНАПу стало придбання Робочої  Станції з комплектом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки.

Центр надання адміністративних послуг подав заявку на участь у програмі «U-LEAD з Європою» для покращення якості надання адміністративних послуг для населення та пройшов перший етап відбору. Учасники Програми отримують допомогу на модернізацію Центрів надання адміністративних послуг.

 

Планується:

  • виготовити захищені носії особистих ключів з вбудованими програмно-апаратними засобами, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації новому адміністратору Бович Н.Р., яка прийнята 30.05.2018р., через НАІС;
  • отримати доступи до Єдиного Державного Демографічного Реєстру;
  • пройти стажування у Державній міграційній службі щодо виготовлення паспортів;
  • пройти навчання щодо підвищення кваліфікації з покращення якості надання адміністративних послуг;
  • розпочати надання послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки

 

Керівник ЦНАП                                                                                  І.Кунів

Попередній У Бурштині розпочався шаховий турнір

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2021. Всі права захищено