Запитання&Відповідь під час роботи з новими сервісами ПФУ – Електронна трудова книжка та Електронний лист непрацездатності (лікарняні).

Запитання&Відповідь під час роботи з новими сервісами ПФУ – Електронна трудова книжка та Електронний лист непрацездатності (лікарняні).

Запитання-відповіді: електронна трудова книжка

  1. Який вигляд має електронна трудова книжка та на якому ресурсі її шукати?

Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки. У ній відображається уся наявна інформація про набутий стаж, записи про прийняття на роботу, переведення, звільнення тощо.

Відомості про трудову діяльність працівника зберігаються в складі персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, передбаченого частиною четвертою статті 20 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Переглянути наявну інформацію про себе, зокрема про страховий стаж, можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) в своєму особистому кабінеті.

  1. Чи може існувати одночасно паперова та електронна трудова книжка?

Після оцифрування оригінал паперової трудової книжки передається на зберігання працівнику. Якщо працівник виявить бажання, то в паперову трудову книжку і надалі роботодавець буде зобов’язаний вносити записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення тощо паралельно з електронним варіантом трудової книжки.

  1. Яку інформацію можна переглянути в особистому кабінеті?

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України надано можливість перегляду даних особи з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для користувачів, які визначені в системах Пенсійного фонду України як фізичні особи, при вході за КЕП (кваліфікованим електронним підписом) надаються всі дані, включаючи персоніфіковані (ПІБ, дата народження, стать, дані паспорта), дані про заробітну плату, страховий стаж, пенсію (для пенсіонерів), електронну трудову книжку, дані щодо періодів тимчасової втрати працездатності, документи особи, надіслані запити і звернення та інформація щодо їх опрацювання та ін.

Під час входу за логіном та паролем (без КЕП) для перегляду надаються деперсоналізовані дані.

  1. Які дані можна подивитися страхувальнику?

Після реєстрації в кабінеті страхувальника для роботодавця у розділі “Страхувальникам” відкриваються можливості для:

-перегляду звітних відомостей страхувальника;

-запиту на підготовку паперових документів;

-надсилання звернення (питань, пропозицій, скарг, клопотань);

-отримання даних страхувальника з Єдиного реєстру страхувальників;

-перегляду всіх своїх звернень до органів Пенсійного фонду України;

-надсилання запиту на отримання електронних документів;

-отримання даних з Електронного реєстру листків непрацездатності співробітників.

  1. До електронної трудової книжки має доступ лише роботодавець? Чи може працівник контролювати, як вносить роботодавець до неї записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі?

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застрахованій особі надано можливість переглядати інформацію, наявну в електронній трудовій книжці.


Запитання – відповіді: електронні лікарняні

З червня 2021 року на базі реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено Електронний реєстр листків непрацездатності.

На найбільш актуальні питання відповідають фахівці Пенсійного фонду України.

Питання: Що робити, якщо електронний листок непрацездатності не сформовано внаслідок відсутності на дату початку періоду непрацездатності у реєстрі застрахованих осіб інформації про трудові відносини?

Відповідь: Якщо особа, щодо якої створено медичний висновок про тимчасову непрацездатність, офіційно працевлаштована, необхідно виконати наступні кроки:

Крок 1 – в кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України перевірити наявність даних про трудові відносини – нараховану заробітну плату (пункт «Моя заробітна плата» – Заробітна плата/дохід (по страхувальниках)) або звернутися до роботодавця для перевірки в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду даних про трудові відносини.

Крок 2 – якщо даних про трудові відносини немає або вони недостовірні:

  1. страхувальнику необхідно надати звіт за формою Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску,
  2. якщо особа тільки прийнята на роботу, необхідно подати повідомлення про прийняття працівника на роботу,
  3. у разі недостовірності даних страхувальнику необхідно подати уточнюючий звіт з достовірними даними.

Крок 3 – За результатами дій відповідно до кроку 2 перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та /або страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду коректність відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником.

Крок 4 – У разі коректного відображення даних про працевлаштування звернутись до лікаря з проханням повторно відправити медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листів непрацездатності.

Попередній Відбулось засідання 23 позачергової сесії Бурштинської міської ради

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2022. Всі права захищено