29 травня відбулося чергове засідання 74-ї сесії Бурштинської міської ради. Участь у роботі сесії взяли міський голова Р. Джура, секретар ради Б. Рибчук, депутати міської ради. Також були присутні працівники Бурштинської міської ради, представники ДТЕК Бурштинська ТЕС, помічник депутата обласної ради Андрія Іваськіва. На порядку денному було 30 питань (це проекти рішень 1007,1330,1452,1481,1556, 1588-1598, 1600-1613, з якими, а також з висновками постійних депутатських комісій, які ці проекти розглядали, можна ознайомитися на сайті міської ради ).
Засідання було не простим, розглядалося багато питань, щодо яких думки та позиції депутатського корпусу не збігалися. Одним з таких був проект рішення, в якому було запропоновано перенаправити заощаджені кошти на розробку проектної документації на проведення капітального ремонту дорожнього покриття від вул. Шухевича,6 до вул. Січових Стрільців, 27. Частина депутатів вважала розробку такої документації доцільною, оскільки її наявність дає можливість залучити додаткове фінансування на ремонт вказаної дороги або приступити до ремонту, коли з’являться кошти в міському бюджеті, не витрачаючи часу на підготовку необіхдного пакету документів. Проте, інша частина категорично не погоджувалася, бо вважала, що краще ці кошти спрямувати для вирішення інших проблем міста.
Начальник фінансового відділу О. Петровська доповіла депутатам про виконання бюджету міста за І квартал 2019 року, а також представила проект рішення про внесення змін до бюджету міста на 2019 рік, відповідно до звернень розпорядників коштів міського бюджету.
Начальник відділу економіки і промисловості М. Назар, надала інформацію щодо здійснення допорогових закупівель товарів і послуг у системі електронних державних закупівель ProZorro. За І квартал 2019 року розпорядниками коштів міського бюджету було проведено 118 процедур, загальна економія становила – 479 336, 21 грн.
Розглянули в ході засідання і ряд земельних питань, відповідно до звернень мешканців міста. Наприкінці сесії депутати озвучили свої депутатські запити та звернення до міського голови.
Організаційний відділ