Нові правила оплати за електроенергію: що змінилося після прийнятого закону.

Нові правила оплати за електроенергію: що змінилося після прийнятого закону.

З 19 лютого в Україні набув чинності закон «Про ринок електричної енергії». Тепер постачанням електроенергії у будинки жителів Бурштина буде займатися нова організація — ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Детальніше про зміни у правилах оплати у зв’язку з появою нового постачальника послуг читайте у нашій статті.

Хто поставляє електрику

Цього року ліквідували обленерго — організації, які надавали електроенергію споживачам і формували платіжки за світло. Тепер обленерго займається лише обслуговуванням позадомових електромереж та технічного обладнання. На зміну колишній організації прийшли дві компанії — та, що розподіляє і та, що поставляє електрику населенню.

Що це означає для споживачів

Українці зможуть продовжувати користуватися електроенергією без відчутних змін, якщо оформлять договір про розподіл електроенергії з компанією-оператором і договір про постачання електроенергії з обраним постачальником послуг.

Процедура укладення договорів спрощена для населення. Споживачам не потрібно особисто заповнювати бланки заяв та нести їх до енергетичної компанії. Подальше споживання електрики і регулярна оплата квитанцій розцінюється як згода з умовами публічного договору. Таким чином платника підключать до послуг обох організацій.

Що змінилося для жителів Бурштина

З 2019 року «Прикарпаттяобленерго», що займається постачанням електричної енергії мешканцям Івано-Франківської області, передає свої функції «Прікарпатенерготрейд».

Нова компанія відповідає за:

  • поставку електроенергії побутовим користувачам;
  • обслуговування клієнтів з питань розрахунків за послугу та умов оплати.

«Прикарпатенерготрейд» — самостійна організація, тому вона має власні реквізити, на які жителі Бурштина будуть перераховувати кошти за новими розрахунковими рахунками.

Як тепер сплачувати за електроенергію

Щоб заплатити за світло, можна піти в банк, ощадкасу або на пошту. Однак найзручніше зробити це через інтернет. Платіжні системи, що функціонують у режимі онлайн, наприклад, EasyPay, полегшують користувачам життя і вивільняють час. Ця система дозволяє сплатити за будь-яку комунальну послугу швидко та з мінімальною комісією. Для цього достатньо ввести на сайті свої логін і пароль, вибрати з каталогу потрібну послугу, ввести точні реквізити з квитанції та натиснути «Сплатити». Зазвичай транзакція обробляється від 15 хвилин до 3 робочих днів.

Переваги оплати комунальних послуг онлайн:

  • економія часу за рахунок високої швидкості переказу;
  • можливість контролю витрат;
  • зниження ризиків втрати і крадіжки;
  • низька комісія;
  • зручність;
  • цілодобовий доступ до системи;
  • можливість використовувати будь-які карти усіх банків України та віртуальний гаманець.

Оплата за комунальні послуги в онлайн-режимі дозволяє не прив’язуватися до певного місця. Ви можете робити це з будь-якої точки світу і за будь-якого користувача, реквізити якого вам відомі. Тільки пам’ятайте, що після змін постачальників електроенергії в Україні при формуванні платежу у форму потрібно вводити нові дані з квитанції.

 

Попередній Усиновлення дитини – це щастя, а не таємниця!

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2021. Всі права захищено