МОНЕТИЗАЦІЯ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ „ПАКУНОК МАЛЮКА”

МОНЕТИЗАЦІЯ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ „ПАКУНОК МАЛЮКА”

Урядом України прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проекту „Монетизація одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” у 2020–2021 роках,затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 744 “Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»ˮ.

Право на отримання грошової компенсації мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами  і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.

Грошова компенсація не виплачується у разі:

– відмови від новонародженої дитини;

– відбування матір’ю покарання у місцях позбавлення волі та подальшого перебування новонародженої дитини в будинку дитини при установі виконання покарань;

– смерті новонародженої дитини в пологовому будинку;

– отримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

Грошова компенсація є одноразовою виплатою на кожну народжену дитину.

Виплата грошової компенсації проводиться у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальний рахунок отримувача, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк «ПриватБанк».

Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини.

Для призначення грошової компенсації подаються такі документи:

– заяву  у паперовій формі із зазначенням реквізитів спеціального рахунка;

до заяви отримувач додає такі документи:

– копію свідоцтва про народження дитини;

– копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

– копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

– копію рішення  про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

– копію рішення про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

– копію рішення про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї (за потребою);

– довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюкаˮ (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

Також, можливо подати заяву в електронній формі.

До заяви в електронній формі  отримувач додає фотокопії вищезазначених документів (крім документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків). На заяву  та документи, що подаються в електронній формі  накладається кваліфікований електронний підпис отримувача.

Пілотний проєкт “Монетизація одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”  реалізовується з 1 вересня 2020 р. по 31 грудня 2021 р.

Відділ соціального захисту населення

Попередній Повідомлення про оприлюднення проєкту інвестиційної програми на 2021 рік ДТЕК Бурштинської ТЕС

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2021. Всі права захищено