Інформування населення щодо можливості дистанційної оплати житлово-комунальних послуг одержувачами пенсій та грошової допомоги

Інформування населення щодо можливості дистанційної оплати житлово-комунальних послуг одержувачами пенсій та грошової допомоги

Інформування населення  щодо можливості дистанційної оплати житлово-комунальних послуг одержувачами пенсій та грошової допомоги

ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 8 квітня 2020 р. № 287

ПОРЯДОК 
реалізації експериментального проекту щодо формування навичок та популяризації дистанційної оплати житлово-комунальних послуг серед одержувачів пенсій та грошової допомоги

  1. Цей Порядок визначає процедуру реалізації експериментального проекту щодо формування навичок та популяризації дистанційної оплати житлово-комунальних послуг серед одержувачів пенсій та грошової допомоги, яким проводяться виплати через уповноважені банки відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 р. № 1596 (Офіційний вісник України, 1999 р., № 35, ст. 1803; 2016 р., № 79, ст. 2636), або через підрозділи АТ “Укрпошта” (далі – одержувачі), в тому числі щодо оплати таких послуг за місцем проживання одержувача за відсутності в нього можливості проводити оплату дистанційно (далі – експериментальний проект).
  2. Для реалізації експериментального проекту уповноважені банки використовують діючі та модернізовані системи дистанційного обслуговування та “гарячі” телефонні лінії для взаємодії з одержувачами з метою проведення дистанційної оплати за спожиті житлово-комунальні послуги на рахунки управителям, об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельним (житловим) кооперативам, виконавцям комунальних послуг (далі – об’єднання та виконавці послуг).
  3. Уповноважені банки щомісяця протягом реалізації експериментального проекту інформують одержувачів шляхом відправлення смс-повідомлень або іншим способом про роботу систем дистанційного обслуговування та “гарячих” телефонних ліній, можливості дистанційної оплати за спожиті житлово-комунальні послуги.
  4. Для перерахування коштів з банківського рахунка одержувача на рахунки об’єднанням та виконавцям послуг за спожиті житлово-комунальні послуги одержувач реєструється у системі дистанційного обслуговування або звертається на “гарячу” телефонну лінію уповноваженого банку і надає інформацію про себе для проведення ідентифікації особи уповноваженим банком.

Обсяг інформації, необхідної для проведення ідентифікації особи, визначається уповноваженим банком.

  1. Уповноважений банк після проведення ідентифікації особи одержувача отримує від нього інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, які він бажає оплатити дистанційно, та необхідні дані для проведення оплати послуг з його рахунка.

На період реалізації експериментального проекту рекомендується уповноваженим банкам не стягувати з одержувача плату за перерахування коштів з його банківського рахунка на рахунки об’єднанням та виконавцям послуг.

Про проведену оплату житлово-комунальних послуг з банківського рахунка уповноважений банк інформує одержувача смс-повідомленням або іншим способом.

  1. За відсутності в одержувача можливості проводити оплату житлово-комунальних послуг через системи дистанційного обслуговування уповноважених банків АТ “Укрпошта” забезпечує можливість їх оплати безпосередньо під час доставки пенсій та грошової допомоги додому або на замовлення одержувача, у тому числі засобами телефонного зв’язку, шляхом приймання від одержувача платежів за спожиті житлово-комунальні послуги.

Факт оплати послуг підтверджується наданням розрахункової квитанції.

Для обліку розрахункових квитанцій, якими оформлено операції за межами об’єктів поштового зв’язку, використовуються розрахункові книжки та/або книги обліку розрахункових операцій, що зареєстровані в установленому порядку.

  1. АТ “Укрпошта” постійно протягом реалізації експериментального проекту інформує одержувачів про можливість проведення оплати житлово-комунальних послуг безпосередньо у листоноші під час отримання пенсії та грошової допомоги, або замовивши відповідну послугу, в тому числі засобами телефонного зв’язку.
  2. Пенсійний фонд України для популяризації експериментального проекту протягом його реалізації забезпечує індивідуальне та масове інформування пенсіонерів, яким пенсія виплачується через:

уповноважені банки, – про можливість дистанційної оплати житлово-комунальних послуг з використанням системи дистанційного обслуговування та “гарячих” телефонних ліній уповноважених банків;

АТ “Укрпошта” або уповноважені банки, – про можливість проведення оплати житлово-комунальних послуг безпосередньо у листоноші під час отримання пенсій та грошової допомоги, або замовивши відповідну послугу в АТ “Укрпошта”.

 

Поділитися статтею

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

понеділок: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-13:00
вівторок-четвер: 08:00-17:15
обідня перерва – 12:00-12:45
п’ятниця: 08:00-15:00
обідня перерва – 12:00-12:45
Субота – неділя: вихідний

Бурштинська міська рада © 2023. Всі права захищено