Тимчасова робоча комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Розпорядження міського голови від 09.06.2021 № 338 – переглянути

Розпорядження міського голови від 22.01.2021 №23 – переглянути 

Розпорядження міського голови від 07.12.2015 №320 – переглянути


Склад тимчасової робочої комісії:

Андрієшин Василь Михайлович – міський голова,голова тимчасової робочої комісії.
Стасько Ростислав Богданович – перший заступник міського голови, заступник голови тимчасової робочої комісії.
Кайдан Лілія Романівна – завідувач сектору з питань праці, контролю за правильністю призначень пенсій,соціальних допомог,субсидій та зв’язків з громадськістю, секретар тимчасової робочої комісії.

Члени тимчасової робочої комісії:

С. Коцур – начальник відділу соціального захисту населення
О.Бартків – заступник начальника управління – начальник Галицького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (за згодою).
О.Білоголовський – головний державний інспектор праці відділу з питань трудових відносин та зайнятості Управління Держпраці в Івано-Франківській області(за згодою)
В.Хіміч – головний державний ревізор-інспектор ГУ ДФС в Івано-Франківській області(за згодою).
Н Мацьків – директор Галицької районної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості(за згодою).
М.Михайлишин – начальник юридичного відділу Бурштинської міської ради.
М.Назар – начальник відділу економіки та промисловості Бурштинської міської ради
О.Петровська – начальник фінансового відділу Бурштинської міської ради.
Т.Канюка – головний спеціаліст сектору з питань праці,контролю за правильністю призначення пенсій, соціальних допомог, субсидій та зв’язків з громадськістю.


Положення про комісію – переглянути 

Опубліковано: 28 Січня 2020 року о 14:37 год.

Залишити відповідь