ЗВІТ
про базове відстеження результативності регуляторного акта – рішення Бурштинської міської ради
«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до рішення міської ради від 24.06.2016 №05-14-16 «Про встановлення місцевих податків і зборів на території м.Бурштин та села Вигівка»
- Вид та назва регуляторного акта
Рішення Бурштинської міської ради від 27.06.2018р. №01/56-18 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до рішення міської ради від 24.06.2016 №05-14-16 «Про встановлення місцевих податків і зборів на території м.Бурштин та села Вигівка»
- Виконавець заходів з відстеження
Відділ економіки і промисловості Бурштинської міської ради
- Цілі прийняття регуляторного акта
- на приведення у відповідність з чинним законодавством України нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування, а також забезпечення необхідних надходжень до бюджету міста для задоволення соціальних та інших потреб громади;
- зменшення податкового навантаження на платників податку, який сплачується з об’єктів нерухомості;
- упорядкування відносин між органами місцевого самоврядування та юридичними і фізичними особами з питань сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- збільшення частини власних надходжень.
- Строк виконання заходів з відстеження
від 01.07.2019 року до 24.07.2019 року
- Тип відстеження
базове відстеження
- Метод одержання результатів відстеження
Для проведення повторного відстеження використовувався статистичний метод. Відстеження результативності регуляторного акта проведено відповідно фактичних надходжень до бюджету міста від суб’єктів господарювання, які сплачують місцеві податки і збори.
- Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Враховуючи цілі регулювання для відстеження результативності регуляторного акту були визначені статистичні показники обсягів надходжень до бюджету податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.
Дані показники отримані зі звітів Управління державної казначейської служби України у Галицькому районі
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності: – обсяг надходжень місцевих податків та зборів до бюджету міста;
- Кількісні та якісні значення показників результативності
Сума надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, питома вага якого в загальній сумі місцевих податків та зборів складає 5,4% за 2018 рік склала 486246,0.грн. в тому числі:
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості – 425625,0грн.;
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості – 23143,0 грн.;
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості – 37478,0грн.
Сума надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, питома вага станом на 27.06.2019 склала 321242,83.грн., що складає 1,26 відсотка до відповідного періоду минулого року (254685,26 грн.), в тому числі:
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості – 260492,85,0грн.;
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості – 250,0 грн.;
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості – 60499,98 грн.
9.Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Цей регуляторний акт забезпечив досягнення визначених цілей державного регулювання, упорядкував відносини між органами місцевого самоврядування та юридичними і фізичними особами з питань сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збільшив надходження коштів до міського бюджету, що дало можливість збільшити витрати на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень