Служба господарського забезпечення виконавчого комітету Бурштинської міської ради

Адреса м. Бурштин, вул. Січових Стрільців, 4 (1 поверх міської ради)
Номер телефону
e-mail

Структура відділу:

Водій Медвідь Іван Любомирович
Прибиральниця службових приміщень Романчук Марія Миколаївна
Прибиральниця службових приміщень Сенко Галина Василівна
Завідувач господарством Сегида Олег Анатолійович

 

Розпорядок роботи: 

понеділок-четвер: з 8:00 год. до 17:15 год.;

п’ятниця: з 8:00 год. до 16:00 год.;

обідня перерва – з 12:00 год. до 13:00 год.;

вихідні дні: субота, неділя

Прийом громадян: щоденно з 8:00 год  до 17:15 год.


Основні завдання відділу:

Служба здійснює матеріально-технічне та транспортне забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів.

  • Утримання, експлуатація і обслуговування адмінбудинку Бурштинської міської ради, організація капітального і поточного ремонтів службових, господарських і підсобних приміщень, збереження майна і інвентар’я міської ради, забезпечення пожежної безпеки, безперебійної роботи систем водопостачання, опалення, енергопостачання в адмінприміщенні.
  • Своєчасне та якісне обслуговування легковим автотранспортом посадових осіб Бурштинської міської ради, її виконавчих органів.
  • Своєчасне забезпечення обліку та раціонального використання коштів, які виділяються на утримання транспорту, ремонт, придбання канцелярського приладдя та своєчасне їх списання.
  • 3дійснешоє контроль за господарським обслуговуванням адміністративного приміщення Бурштипської міської ради, його належною експлуатацією і утриманням, придбанням окремого інвентар’я, обладнання, господарського приладдя, збереженням матеріальних цінностей Бурштинської міської ради.
  • Служба здійснює контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням легковим транспортом посадових осіб міської ради, виконавчого комітету, депутатів, утримання в технічно-справному стані автомобілів, їх раціональному використанні, комплектуванням транспортних засобів запасними частинами, пальним і мастильними матеріалами, інструментом.
  • Служба здійснює прибирання приміщень та прилеглої до нього території.
  • Здійснює проведення та забезпечує надійне функціонування телефонного зв’язку в приміщеннях виконавчих органів міської ради.
  • Проводить належні заходи по утриманню, експлуатації та ремонту систем електро-, водо-, теплопостачання приміщення виконкому. Своєчасно звітує про використання електроенергії, води, тепла в приміщеннях виконкому.
  • Здійснює контроль за використанням енергоносіїв в приміщеннях виконкому слідкує за економічними та раціональним використанням інвентар’я та інших матеріальних цінностей. У встановлені строки забезпечує проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та матеріалів, здійснює списання використаних матеріальних цінностей.
  • Забезпечує необхідний ремонт приміщень виконкому, меблів та іншого інвентарю.
  • Забезпечує виконавчі органи міської ради меблями, канцтоварами та друкованою продукцією.
  • Забезпечує своєчасне обслуговування, заправку та ремонт оргтехніки виконкому.
  • Забезпечує умови роботи сесії міської ради, засідань депутатських комісій та виконавчого комітету.
  • Надає допомогу виконавчим органам міської ради у проведенні заходів виконавчого комітету.
  • У межах своєї компетенції забезпечує подання відомостей за запитами на інформацію з врахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  • Несе відповідальність за належним утриманням державних символів у приміщеннях виконавчого органу міської ради.
  • Здійснює контроль за станом дисципліни і порядку в приміщенні, дотримання техніки безпеки і протипожежних правил.
  • Готує документи щодо забезпечення своєчасного виконання підрядних робіт з ремонту в приміщеннях виконавчих органів міської ради.
  • Проводить заходи з дотриманням Закону України «Про охорону праці та правил протипожежної безпеки» працівниками виконавчого органу міської ради. Готує план евакуації працівників в разі аварії чи пожежі.
  • Несе повну матеріальну відповідальність за облік, стан, цілісність і належне збереження матеріальних цінностей виконавчого комітету міської ради.
  • Веде облік основних та малоцінних товарно-матеріальних цінностей виконкому міської ради. Забезпечує правильність оформлення та здачі прибутково-витратних документів, здійснює відповідну звітність.
  • Присвоює інвентарні номери основним засобам малоцінним та швидко- зношувальним матеріалам.
  • Протягом робочого дня, а у невідкладних випадках цілодобово забезпечує готовність автомобільної техніки для вирішення потреб поточної діяльності міської ради та її виконавчих органів.
  • Підтримує територію та приміщення виконавчого органу міської ради в стані що відповідають встановленим санітарно – гігієнічним вимогам.

Положення про відділ – переглянути