Вакансії

Виконавчий комітет Бурштинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

І. Апарат міської ради та виконавчого комітету

Бухгалтерська служба

Головний спеціаліст

Основні вимоги до кандидата:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • без вимог до стажу роботи.

Особи, які бажають взяти участь у заміщенні вакантних посад подають такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов’язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби (Додаток 1 до Положення);

2) заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію, як кандидата на посаду передбаченою Законом України “Про запобігання корупції”;

6) копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Подавати заяву  та інші документи, а також отримати додаткову інформацію за адресою :

м.Бурштин, вул.Січових Стрільців, 4, каб.19


Опубліковано: 14.04.2021 року