Вакансії

Виконавчий комітет Бурштинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

начальника архівного відділу

 Основні вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • навики роботи на комп’ютері.

Особи, які бажають взяти участь у заміщенні вакантних посад подають такі документи:

–  заяву про  участь  у  конкурсі,  в  якій   зазначається   про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на  службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

– заповнену особову  картку  (форма  П-2  ДС)  з   відповідними додатками;

– дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

– копії   документів   про   освіту,  підвищення  кваліфікації, присвоєння   наукового  ступеня  або  вченого  звання;

– електронну декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”;

– копію документа, який посвідчує особу;

– медичну довідку про стан здоров’я за формою , затвердженою МОЗ України;

– письмову згоду на проведення спеціальної перевірки;

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Подавати заяву  та інші документи, а також отримати додаткову інформацію за адресою :

м.Бурштин

вул.С.Стрільців ,4

каб. № 19

тел.45-758

Опубліковано 05.04.2019 року