Про електронні петиції

Електронна петиція – це колективне звернення громадян до Бурштинської міської ради через офіційний веб-сайт Бурштинської міської ради або веб-сайт громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції Бурштинської міської ради.


 

Cтворення електронної петиції

Для створення електронної петиції до Бурштинської міської ради її автор (ініціатор) заповнює спеціальну форму на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради та розміщує текст електронної петиції.

Автор нової електронної петиції має дотримуватися правил щодо оформлення петиції, а саме:

– авторизуватися на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради або веб-сайті громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронних петицій (через електронний цифровий підпис, або безпосередньо на сайті);

– вказати заголовок петиції;

– викласти суть електронної петиції;

– уточнити прізвище, ім’я, по батькові (за умовчанням підставляються реєстраційні дані);

– вказати поштову адресу (для отримання письмової відповіді на петицію);

– надати фото або відео, яке ілюструватиме петицію (на розсуд автора).

ВАЖЛИВО! Електронна петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини. У разі невідповідності електронної петиції встановленим вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, про що повідомляється автору із зазначенням причин відмови Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції.


 

Збір підписів

Для того, щоб підписати петицію потрібно авторизуватися на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради і натиснути кнопку «Підписати». Після цього користувач отримує лист на електронну пошту про те, що його голос зараховано.

Дата оприлюднення електронної петиції на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради є датою початку збору підписів на її підтримку.

Електронна петиція, адресована Бурштинській міській раді, розглядається за умови збору на її підтримку не менше як 100 підписів громадян протягом не більше одного місяця з дня оприлюднення петиції. Електронна петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення строку збору підписів на її підтримку розглядається як звернення громадян.


 

Розгляд електронної петиції

Бурштинський міський голова невідкладно, але не пізніше ніж через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції, направляє її на розгляд до постійної комісії Бурштинської міської ради, предметом відання якої є порушене автором петиції питання. Постійна комісія не пізніше ніж через десять робочих днів після отримання електронної петиції розглядає електронну петицію на своєму засіданні. За результатами розгляду електронної петиції постійна комісія надає висновок або рекомендацію відповідно до компетенції, або готує проект рішення Бурштинської міської ради.

Бурштинський міський голова у разі отримання висновку або рекомендації від постійної комісії щодо електронної петиції, з метою вирішення питань порушених у петиції чи врахування поданих у ній пропозицій, видає доручення, розпорядження у межах своїх повноважень чи виступає суб’єктом подання проекту рішення Бурштинської міської ради. Розгляд електронної петиції, проекту рішення з питання, зазначеного в електронній петиції, здійснюється Бурштинською міською радою першочергово на найближчому пленарному засіданні у порядку, визначеному Регламентом Бурштинської міської ради.

Інформація про результати розгляду електронної петиції надсилається автору електронної петиції на вказану під час реєстрації електронну адресу, а також оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради.

Положення про порядок подання та розгляду електронних петиційпереглянути