ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Бурштин та села Вигівка

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173, та Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Бурштин та села Вигівка, затвердженого рішенням Бурштинської міської ради від 28.11.2018 № 11/62-18, Бурштинська міська рада повідомляє про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Бурштин та села Вигівка.

 

1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу

Бурштинська міська рада

вул. С. Стрільців, 4, м. Бурштин, Івано-Франківська обл.., 77111

 

2. Підстава для проведення конкурсу рішення Бурштинської міської ради від 28.11.2018 № 11/62-18 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Бурштин та села Вигівка»
3.  Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номери телефонів осіб, в яких можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів

Бурштинська міська рада, вул. С. Стрільців, 4 (І-й поверх, зал засідань), м. Бурштин, Івано-Франківська обл.

«16» січня 2019 року, 14.00 год.

 

Гулик Володимир Романович – перший заступник міського голови, голова конкурсної комісії, контактний телефон (03438) 45-844;

Бандура Ірина Ігорівна – завідувач сектору житлово-комунального господарства і обліку комунального майна, секретар конкурсної комісії, контактний телефон 0969506192

4. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу

 

1. наявність матеріально-технічної бази:

 

1.1. наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів, що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях, розміщених у межах території міста Бурштин і села Вигівка;

1.2. можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів;

1.3. підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів;

1.4. можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті;

1.5. можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення твердих побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством;

1.6. наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення твердих побутових відходів.

 

2. вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у грн. за 1 м. куб. для окремих категорій споживачів з урахуванням тарифу на послуги з захоронення твердих побутових відходів, встановлених рішенням виконавчого комітету від 31.10.2018 № 207 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення та захоронення твердих побутових відходів шляхом коригування статей витрат, по яких відбулися цінові зміни»:

– для населення і релігійних установ (із врахуванням тарифу на захоронення твердих побутових відходів у розмірі 32,92 грн. за 1 м. куб.);

– для бюджетних споживачів (із врахуванням тарифу на захоронення твердих побутових відходів у розмірі 34,84 грн. за 1 м. куб.);

– для інших споживачів (із врахуванням тарифу на захоронення твердих побутових відходів у розмірі 40,99 грн. за 1 м. куб.).

 

3. досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих  побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил;

 

4. наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців).

5. Обсяг послуг з вивезення твердих побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг

 

 

Орієнтовний річний обсяг вивезення твердих побутових відходів становить – 13 581 куб. м.

 

Вимоги щодо якості надання послуг:

1. дотримання графіка вивезення побутових відходів (за винятком настання обставин непереборної сили), погодженого з Бурштинською міською радою;

2. недопущення засмічення контейнерних майданчиків, в тому числі складування на них великогабаритних відходів, відходів із зелених насаджень та вуличного змету;

3. дотримання вимог стандартів, нормативів, норм, порядків та  Правил, що діють у сфері побутових відходів та Правил благоустрою та санітарного утримання територій міста Бурштин і села Вигівка.

6. Перелік документів, оригінали або завірені копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам

Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали та (або) засвідчені в установленому законодавством порядку копії таких документів:

– заяву на участь у Конкурсі, у якій зазначають: фізичні особи підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта; юридичні особи – повне найменування, код за ЄДРПОУ;

– балансового звіту суб’єкта господарювання за останній звітний період;

– довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами до Пенсійного фонду України;

– розрахунки тарифів для прийняття рішення;

– документа, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально   обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання,  наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);- документа, що містить відомості про обсяги надання послуг із збирання та перевезення твердих побутових відходів за останній рік;- технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;- довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю    та супроводу перевезення твердих побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;- довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття  спеціально  обладнаних  транспортних  засобів,  їх  паркування  та технічного обслуговування;- довідки про проходження водіями медичного огляду;- документа, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;- документа, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо. 

Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, які містять відомості про їхню здатність надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів належного рівня якості.

7. Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення твердих побутових відходів

територія м. Бурштин і с. Вигівка: багатоквартирні житлові будинки в м. Бурштин по вул. Р. Шухевича, Калуська, Енергетиків, С. Стрільців, О. Басараб, Д. Галицького, А. Міцкевича, Є. Коновальця, Стефаника, Будівельників, С. Бандери, В. Стуса; одноквартирні будинки в  м. Бурштин по вул. Грушевського, Петлюри, Стефаника, Нова, Молодіжна, Шевченка, Зелена, Бандери, Юхвітова, Вітовського, Гагаріна, Лепкого, Хмельницького, Над Рудкою, Над Потоком, Герцена, Валова, Поперечна, Коротка, Миколайчука, Івасюка, Проектна, Котляревського, Мазепи, Франка, Сагайдачного, Полуботка, Поповича, Д. Галицького, Лісна, Квіткова, Незалежності, Міцкевича, О. Басараб, Пр. Франка, Л. Українки; одноквартирні будинки в с. Вигівка; підприємства, установи та організації в м. Бурштин

 

8. Характеристика об’єктів утворення твердих побутових відходів за джерелами їх утворення

8.1. Багатоквартирні житлові будинки:

Загальна кількість багатоквартирних будинків на визначеній території – 81 од., в тому числі з п’ятьма і більше поверхами – 46 од.

Кількість мешканців, які проживають на визначеній території в багатоквартирних будинках, 10 690 чол., в тому числі з п’ятьма і більше поверхами – 7 848 чол.

Зазначені багатоквартирні будинки знаходяться в м. Бурштин по вул. Р. Шухевича, Калуська, Енергетиків, С. Стрільців, О. Басараб, Д. Галицького, А. Міцкевича, Є. Коновальця, Стефаника, Будівельників, С. Бандери, В. Стуса.

Багатоквартирні будинки перебувають на балансі КП «Житловик» (м. Бурштин, вул. В. Стуса, 2).

 

8.2. Одноквартирні житлові будинки:

Загальна кількість приватних житлових будинків в м. Бурштин і с. Вигівка, з якими заключено договір на вивезення та захоронення твердих побутових відходів, 801 од. (використовуються контейнери об’ємом 0,12 м. куб).

Одноквартирні житлові будинки знаходяться по вул. Грушевського, Петлюри, Стефаника, Нова, Молодіжна, Шевченка, Зелена, Бандери, Юхвітова, Вітовського, Гагаріна, Лепкого, Хмельницького, Над Рудкою, Над Потоком, Герцена, Валова, Поперечна, Коротка, Миколайчука, Івасюка, Проектна, Котляревського, Мазепи, Франка, Сагайдачного, Полуботка, Поповича, Д. Галицького, Лісна, Квіткова, Незалежності, Міцкевича, О. Басараб, Пр. Франка, Л. Українки та в с. Вигівка

 

8.3. Підприємства,установи та організації:

на території міста знаходиться наступна кількість підприємств, установ та організацій, з якими заключено договір на вивезення та захоронення твердих побутових відходів:

– релігійні установи – 3 од.;

– ОСББ – 3 од.;

– бюджетні споживачі – 17 од.;

– інші споживачі – 49.

 

8.4. Інформація щодо розташування контейнерних майданчиків на території міста Бурштин (відповідно до рішення виконавчого комітету від 23.06.2016 № 124 «Про затвердження Плану-схеми санітарної очистки міста Бурштин») наведена в Додатку 1 до оголошення.

9. Характеристика, потужність та місцезнаходження об’єктів поводження з твердими побутовими відходами Захоронення твердих побутових відходів здійснює КП «Житловик» на полігоні, який розташований на землях Старомартинівської сільської ради Галицького району. Середня відстань від контейнерних майданчиків до місця захоронення твердих побутових відходів – 17 км. Загальна територія полігону складає 3,745 га. Кількість накопичених твердих побутових відходів від початку експлуатації (з 1974 р.) 271 698,7 куб. м.
10. Вимоги до конкурсних пропозицій

Для участі в конкурсі учасники подають конкурсні пропозиції які повинні містити:

– заяву на участь у Конкурсі, у якій зазначають: фізичні особи підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта;

юридичні особи – повне найменування, код за ЄДРПОУ;

– перелік документів, оригінали або завірені копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам (перелік вказаний в пункті 6 даного оголошення);

 

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

11. Критерії оцінки конкурсних пропозицій Критерії оцінки конкурсних пропозицій наведені в Додатку № 2 до оголошення
12. Проведення зборів учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.
13. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій

Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) і місцезнаходження учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.

 

Конкурсна пропозиція подається учасником конкурсу за адресою:

вул. С. Стрільців, 4, м. Бурштин, Івано-Франківська обл., 77111

 

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій  «16» січня 2019  року, 11.00 год.

 

Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.

 

Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.

14. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями

Бурштинська міська рада, вул. С. Стрільців, 4 (зал засідань), м. Бурштин, Івано-Франківська обл.

«16» січня 2019  року, 14.00 год.

 

 

 

Додаток 1

до оголошення

 

Інформація

щодо розташування контейнерних майданчиків на території міста Бурштин

(відповідно до рішення виконавчого комітету від 23.06.2016 № 124 «Про затвердження Плану-схеми санітарної очистки міста Бурштин»)

 

№ п/п Місце розташування

Кількість контейнерів, од.,

об’єм, м³

1 м. Бурштин, вул. В. Стуса, 1 10 од. – 1,1 м³
2 м. Бурштин, вул. В. Стуса, 3

8 од. – 1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

3 м. Бурштин, вул. В. Стуса, 6 7 од. – 1,1 м³
4 м. Бурштин, вул. В. Стуса, 8 7 од. – 1,1 м³
5 м. Бурштин, вул. В. Стуса, 12

8 од. – 1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

6 м. Бурштин, вул. В. Стуса, 20 10 од. – 1,1 м³
7 м. Бурштин, вул. Є. Коновальця, 5

9 од. –  1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

8 м. Бурштин, вул. О. Басараб, 5

9 од. –  1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

9 м. Бурштин, вул. О. Басараб, 3 7 од. –  1,1 м³
10 м. Бурштин, вул. О. Басараб, 2-4 10 од. –  1,1 м³
11 м. Бурштин, вул. Герцена 11 од. –  1,1 м³
12 м. Бурштин, вул. С. Бандери, 34 9 од. – 1,1 м³
13 м. Бурштин, вул. Міцкевича, 6 8 од. –  1,1 м³
14 м. Бурштин, вул. С. Стрільців, 16

9 од. – 1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

15 м. Бурштин, вул. С. Стрільців, 20

7 од. –  1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

16 м. Бурштин, вул. С. Стрільців, 3

8 од. – 1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

17 м. Бурштин, вул. Р. Шухевича, 2

9 од. –  1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

18

м. Бурштин, вул. Р. Шухевича

(м-н «Артеміда»)

5 од. – 1,1 м³
19

м. Бурштин, вул. Р. Шухевича

(р-н лікарні)

9 од. – 1,1 м³,

1 од. для негабаритного сміття

20 м. Бурштин, вул. Калуська, 9 7 од. –  1,1 м³
21

м. Бурштин, вул. Енергетиків

(р-н муз. школи)

5 од. –  1,1 м³

 

 

 

 

Додаток 2

до оголошення

 

 

Критерії оцінки конкурсних пропозицій

 

Оцінювання конкурсних пропозицій здійснюється за бальною системою

 

1. Наявність матеріально-технічної бази: 1.1. наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів, що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях, розміщених у межах території міста Бурштин і села Вигівка

для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, наведеної у конкурсній документації. Під час проведення розрахунків спеціально обладнані транспортні засоби, рівень зношеності яких перевищує 75 відсотків, не враховується;

 

перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби, строк експлуатації та рівень зношеності яких менший;

 

відсутність спецтранспорту – 0 балів;

– наявність орендованого спецтранспорту  – 2 бали;

– наявність власного спецтранспорту – 25 балів.

1.2. можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів наявність власного або орендованого контрольно-технічного пункту

– відсутність бази для обслуговування транспорту – 0 балів;

– наявність орендованої бази для обслуговування транспорту – 2 бали;

– наявність власної бази для обслуговування транспорту – 5 балів.

1.3. підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів

наявність власного або орендованого обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів

 

– відсутність обладнання для миття контейнерів – 0 балів;

– наявність орендованого обладнання для миття контейнерів – 2 бали;

– наявність власного обладнання для миття контейнерів – 5 балів.

1.4. можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірній основі

– відсутність медичного пункту – 0 балів;

– наявність власних медичних пунктів або отримання медичних послуг на договірній основі (у разі отримання медичних послуг на договірній учасник повинен надати копію договору) основі  – 2 бали.

1.5. можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення твердих побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг
1.6. наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення побутових відходів

перевага надається учасникові, що використовує супутникову систему навігації

 

– наявність навігаційної системи -1 бал;

– відсутність навігаційної системи – 0 балів.

2. Вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг

– найбільша пропозиція – 0 балів;

– найменша пропозиція – 5 балів;

– інші пропозиції – 2 бали.

3. Досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил перевага надається учасникові, що має досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил понад три роки

– досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів 0-5 років – 1 балів;

– досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів 5-10 років – 2 бали;

– досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів більше 10 років – 5 балів.

4. Наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців)

перевага надається учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення твердих побутових відходів

 

– наявність більше 5 порушень – 0 балів;

– наявність до 5 порушень включно – 2 бали;

– відсутність порушень – 5 балів.

5.Способи поводження з побутовими відходами, яким надається перевага, у порядку спадання: повторне використання; використання як вторинної сировини; отримання електричної чи теплової енергії; захоронення побутових відходів перевага надається учасникові, що здійснює поводження з побутовими відходами способом, який зазначено у графі «Кваліфікаційні вимоги» цього пункту у порядку зростання, і з більшою кількістю побутових відходів

 

 

 

Опубліковано: 17.12.2018

Залишити відповідь