З 1 січня 2021 року запрацює нова вертикаль із надання соціальних послуг. Всі звернення із соціальних питань прийматимуть представники об’єднаної територіальної громади та у цифровому форматі передаватимуть для ухвалення рішень до відповідних органів виконавчої влади.
З 1 січня органи соцзахисту райдержадміністрацій не приймають документів для здійснення послуг, окрім як поштою або методами електронного документообігу. З 2021 року документи приймаються територіальними громадами. Тому до 1 січня важливо або призначити відповідальних за прийом документів осіб, або утворити структурні підрозділи у виконавчих органах.Відтак, першочерговим завданням є організація прийому документів на призначення державних соціальних гарантій від мешканців громад.
Правила прийому документів з 01.01.2021:
- З 1 січня 2021 р. органи соцзахисту райдержадміністрацій приймають від громадян документи для призначення державних допомог, пільг, субсидій тільки через пошту або в електронній формі. Документи приймаються посадовими особами виконавчого органу та посадовими особами центру надання адміністративних послуг
- З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчих органів рад або через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи
- Робота органів соцзахисту міських рад міст обласного значення не змінюється – на території територіальних громад, до складу яких входять території міст обласного значення, органи соцзахисту продовжують і приймати документи, і призначати виплати до реформування системи соціального захисту населення
- З 01.01.2021 усі територіальні громади повинні організувати прийом документів від громадян для призначення державних виплат
- З 01.03.2021 усі територіальні громади повинні підключитися до платформи «Соціальна громада»
«Соціальна громада» – програмний продукт, за допомогою якого справи в цифровому вигляді передаються від громад до органів соціального захисту РДА для призначення допомог. Електронні копії документів, прийняті через «Соціальну громаду», будуть одразу потрапляти в управління соціального захисту населення, що скоротить час прийняття рішення майже вдвічі. Через програмний комплекс мешканці громад зможуть оформити 67 послуг, зокрема найпопулярніші серед населення – житлові субсидії, пільги, допомоги та виплати тощо.
З 2021 року користування програмним комплексом «Соціальна громада» безкоштовне.
Щоб підключитись до платформи, необхідно перейти за посиланням та:
- Подати заявку на підключення
- Отримати модулі шифрування та програмне забезпечення
- Підписати угоду з ІОЦ Мінсоцполітики
- Розпочати роботу
Відділ соціального захисту населення Бурштинської міської ради
Опубліковано: 13 Січня 2021 року о 12:00 год.