Міська комісія з питань евакуації

Міська комісія з питань евакуації (далі – евакокомісія) є тимчасовим робочим органом виконавчого комітету міської ради, який відповідає за планування евакуації на місцевому рівні, підготовку населення до здійснення заходів з евакуації, підготовку органів з евакуації до виконання завдань за призначенням, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей.

Міська комісія з питань евакуації діє на підставі рішення виконавчого комітету від 28.05.2019 № 97

Попередній Мобільна оперативна група реагування на надзвичайні ситуації на території Бурштинської міської ради

Залиште свій коментар

Бурштинська міська рада


Контакти

вул. Січових Стрільців,4 м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, Україна, 77111

Графік роботи:

Понеділок – четвер: 08:00 – 17:15
П’ятниця: 08:00 – 16:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00
Субота – неділя: вихідний

В розробці

Бурштинська міська рада © 2021. Всі права захищено