Комісія із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.

Комісія Бурштинської міської ради із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі – комісія із соціального страхування підприємства) діє на підставі:

  • розпорядження міського голови від 26.11.2015 №310 «Про створення комісії по соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності» – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 22.04.2016 №117 «Про затвердження Положення комісії із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 29.01.2019 №28 “Про внесення змін до розпорядження міського голови від 26.11.2015р. №310 “Про створення комісії по соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності” – переглянути
  • розпорядження міського голови від 01.10.2019 № 638 Про внесення змін в розпорядження міського голови від 26.11.2015 №310 «Про створення комісії по соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності» –  переглянути;
  • розпорядження міського голови від 02.01.2020 № 2 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 26.11.2015 №310 «Про створення комісії по соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності» – переглянути.

Склад комісії по соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності Бурштинської міської ради:

  1. Кицела Надія Юліанівна – заступник міського голови, голова комісії
  2. Рибчук Ірина Ярославівна – головний спеціаліст відділу економіки та промисловості, заступник голови комісії
  3. Янків Любов Ігорівна – начальник архівного відділу, секретар комісії
  4. Видай Світлана Олександрівна – керуюча справами виконкому
  5. Фітак Ірина Петрівна – завідувач сектору кадрової роботи
  6. Мельник Іван Іванович – головний спеціаліст юридичного відділу.

Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

  1. Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, вагітності та пологах, на поховання) і передає його роботодавцю для нарахування виплат.
  2. Приймає рішення про відмову в призначенні матеріального забезпечення, припинення виплати його (повністю або частково), розглядає підставу та правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.
  3. Здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам.
  4. Приймає рішення про виділення путівок до санаторіїв та (або) санаторіїв-профілакторіїв застрахованим особам та членам їх сімей (а також особам, які навчаються у вищих навчальних закладах).
  5. Бере участь у перевірках організації медичного обслуговування застрахованих осіб лікувально-профілактичним закладом, що розташований на підприємстві, дотримання хворими призначеного режиму лікування.
  6. Вживає заходів по своєчасному наданню на підприємстві робочими органами відділень Фонду з питань правильності використання страхових коштів, надає контролюючим органам необхідні документи та пояснення з питань, що виникають, що виникають під час перевірок.
  7. Здійснює заходи по усуненню виявлених комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства та контролюючими органами порушень з питань надання матеріального забезпечення та соціальних послуг, використання страхових коштів та ін.

 

Положення про комісію із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності – переглянути.

 

Опубліковано: 14.02.2020 о 15:48 год.

Залишити відповідь