Експертна комісія

Експертна комісія (далі ЕК) є постійно діючим дорадчим органом виконавчого комітету Бурштинської  міської ради.

Основною метою утворення ЕК є проведення попередньої експертизи цінності документів та подання її результатів на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Івано-Франківської  області.

ЕК діє на підставі:

  • розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради” – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 25.11.2019 №736 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 24.11.2015 №304 «Про створення постійно діючої експертної комісії виконавчого органу міської ради»»  – переглянути;
  • розпорядження міського голови від 11.02.2020 № 56 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконкому Бурштинської міської ради» – переглянути.

Склад постійно діючої експертної комісії виконавчого органу Бурштинської міської ради:

 Кицела Надія Юліанівна – заступник міського голови, голова комісії

  1. Янків Любов Ігорівна – начальник архівного відділу, секретар комісії
  2. Видай Світлана Олександрівна – керуюча справами виконкому
  3. Яцик Марія Павлівна – начальник загального відділу
  4. Пундор Лілія Олексіївна – головний бухгалтер фінансового відділу
  5. Назар Марія Степанівна – начальник відділу економіки та промисловості
  6. Мельник Іван Іванович – головний спеціаліст юридичного відділу.

Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

 Розгляд питань та прийняття в установленому Держкомархівом порядку:

  • описів документів на різних видах носіїв інформації, віднесених попередньою експертизою цінності документів до Національного архівного фонду;
  • номенклатури справ поточного діловодства виконавчого органу міської ради;
  • актів про вилучення документів виконавчого органу міської ради, не віднесених попередньою експертизою цінності документів до Національного архівного фонду;
  1. Організація щорічного відбору документів для подальшого зберігання та знищення контролю за організацією документів у діловодстві.
  2. Участь у підготовці та розгляді номенклатури справ виконавчого органу міської ради, експертизи цінності документів.
  3. Розгляд пропозицій структурних підрозділів про зміну термінів зберігання окремих документів, не передбачених діючими переліками та подання рішень з цих питань на затвердження ЕПК держархіву області.
  4. Проведення інструктажу і консультацій працівників з питань організації документів у діловодстві, експертизи цінності документів на різних видах інформації та їх підготовки до передачі на подальше зберігання.

Положення експертну комісію – переглянути.

Опубліковано: 14 Лютого 2020 року о 15:19 год.

Залишити відповідь